Læs mere om vores SÆRLIGE TILBUD OG EVENTS herLæs mere om vores SÆRLIGE TILBUD OG EVENTS her
Single Double Double Deluxe Waterfront værelse Double Deluxe Double Deluxe Waterfront Loft Deluxe Konference Suite Admiral Suite Tower Suite SALT bistro bar SALT terrasse Vinsmagning Morgenmad Møder og konference Middagsselskaber Firmafester og teambuilding Event lokaler Vinsmagning Fredagsbar Sejlskibe Pakker Særlige tilbud Udforsk byen Gavekort Admiral blog
Single Double Double Deluxe Waterfront værelse Double Deluxe Double Deluxe Waterfront Loft Deluxe Konference Suite Admiral Suite Tower Suite SALT bistro bar SALT terrasse Vinsmagning Morgenmad Møder og konference Middagsselskaber Firmafester og teambuilding Event lokaler Vinsmagning Fredagsbar Sejlskibe Pakker Særlige tilbud Udforsk byen Gavekort Admiral blog
Single Double Double Deluxe Waterfront værelse Double Deluxe Double Deluxe Waterfront Loft Deluxe Konference Suite Admiral Suite Tower Suite SALT bistro bar SALT terrasse Vinsmagning Morgenmad Møder og konference Middagsselskaber Firmafester og teambuilding Event lokaler Vinsmagning Fredagsbar Sejlskibe Pakker Særlige tilbud Udforsk byen Gavekort Admiral blog
Single Double Double Deluxe Waterfront værelse Double Deluxe Double Deluxe Waterfront Loft Deluxe Konference Suite Admiral Suite Tower Suite SALT bistro bar SALT terrasse Vinsmagning Morgenmad Møder og konference Middagsselskaber Firmafester og teambuilding Event lokaler Vinsmagning Fredagsbar Sejlskibe Pakker Særlige tilbud Udforsk byen Gavekort Admiral blog

DNA’et driver værdierne.
Værdierne driver passionen.

Når vi siger DNA, taler vi om grundstenen i arbejdet, passionen og værdierne. Det er nemlig fra DNA’et, at alt hvad vi gør – lige fra kommunikation og service, til indretning og oplevelser – udspringer. Som hotel er vores vigtigste job, at sikre, at vores gæster får den bedste oplevelse, og at det vi siger stemmer overens med det vi gør. Det sikrer vi ved, at vores værdier gennemsyrer arbejdet i alle afdelinger, og at det ikke blot er nedskrevne ord på et papir, men at det er en naturlig del af det daglige arbejde. Vores medarbejdere er passionerede omkring deres arbejde, og passionen er med til at gøre servicen for vores gæster ekstra speciel.

 

‘Mindful hospitality’

‘Mindful hospitality’, der oversat betyder ‘opmærksom gæstfrihed’, betyder for os, at hver enkelt gæst der kommer ind ad vores dør føler, at der er fokus på dem, deres behov og deres unikke oplevelse. Hotelbranchen kaldes for en ‘hospitality’-branche, men det giver ikke nødvendigvis sig selv. Når vi tilfører ‘mindful’, altså ‘opmærksom’, foran, er det vores måde at cementere vores værdi og vision om, at være opmærksomme på netop den gæst vi står overfor, se gæsten i øjnene og være til stede.

Læs mere
Vis mindre

 

‘Urban sanctuary’

Et ‘urban sanctuary’ er et ‘urbant fristed’. Med vores beliggenhed i hjertet af København, er vi omgivet af liv, oplevelser og aktiviteter, men for os er det vigtigt, at når gæsten tager et ophold på Copenhagen Admiral Hotel, er det et helle og frirum til at gøre og være hvad de vil. Det gamle pakhus med højt til loftet, har en særlig atmosfære der giver luft og plads til tankerne, og vi arbejder altid aktivt på, at give vores gæster et sted at puste ud, nyde tiden og forkæle dem selv.

Læs mere
Vis mindre

 

‘Make the ordinary a little more extraordinary’

At gå fra ‘ordinary’ – det ordinære, til ‘extraordinary’ – det ekstraordinære, er et fokus vi har på alle dele af vores daglige arbejde. Alt fra maden og det lille smil i forbifarten, til mødet og interaktionen med det lokale liv der omgiver os. Gæsteoplevelsen og den personlige kontakt er altid i førersædet – uanset om det er online eller offline. Vores vision om det ekstraordinære er med i alt hvad vi gør.

Læs mere
Vis mindre

Er det dig vi leder efter?

Kan du se dig selv være en del af vores dygtige og engagerede Admiral Team, og kan du se dig selv i vores værdier? Du kan altid holde øje med vores ledige stillinger her.