Læs mere om vores SÆRLIGE TILBUD herLæs mere om vores SÆRLIGE TILBUD her

Sådan passer vi på hinanden – læs mere om vores covid-19 tiltag her.

Luk

Mød direktionen

Hotellets øverste ledelse består af 3 engagerede direktører, der med hver sit specialeområde, og i tæt samarbejde med deres teams, sikrer fremdrift og gode resultater.

Jesper Stubgaard

Adm. Direktør

“Som hoteldirektør lægger jeg en stor ære i, at vores branche helt ind i kernen handler om gæsteoplevelser. Og hvad er så en gæsteoplevelse? Det kan defineres på mange måder, men med min omstændige erfaring med hotelbranchen – lige fra mit første job som piccolo i 1993, til nu, hvor jeg de sidste 14 år har ageret hoteldirektør – handler det ikke bare om lækre rammer, designermøbler, kunst, glas og stål. For det er kun en lille del af oplevelsen, i min verden, men vigtig forstås. For mig handler det om at kunne give vores gæster den allerbedste oplevelse, og her er der én ting som overskygger alt andet, og det er alle mine fantastiske kollegaer. Det er, og vil altid være, den absolut vigtigste del af en hoteloplevelse. Det er hver enkelt person bag disken, på gulvet eller bag skrivebordet, som gør forskellen for vores gæster, hver evig eneste dag. Hver enkelt medarbejder er nøje udvalgt i hver enkelt afdeling, for at kunne sikre vores vision om den unikke gæsteoplevelse – alle årets 365 dage.

For mig personligt handler det ikke om hvad vi siger, men hvad vi gør. Det betyder, at vi driver vores hotel efter vores visioner og ikke mindst passionen for den personlige gæsteoplevelse.

One size fits none!”

Rikke Gransøe Lange

Salgs- og marketingdirektør

“I mit arbejde som salgs- og marketingdirektør har jeg den fornøjelse, at lede og engagere mig i et energisk salgs- og marketingteam, der altid arbejder hårdt for at gøre tingene bedre, og en lille smule anderledes hver dag. Teamet og jeg elsker, at kontinuerligt udvikle og forbedre de oplevelser vores fremtidige gæster kan nyde og fordybe sig i, når de bor hos os samt at lade dette inspirere gennem vores forskellige platforme – på sociale medier, vores hjemmeside, på e-mail eller ved personlig kontakt. Mit ultimative mål er, at sikre den bedste oplevelse for vores gæster og samtidig efterlade dem med en følelse af, at der er mere at opleve på Admiralen.

Personligt tror jeg ikke på simple mantraer, men jeg tror på, at kloge hoveder har passionen til ikke bare at tage udfordringerne, men at nyde dem.”

Jens Christensen

Driftsdirektør

“Som driftsdirektør brænder jeg for at skabe unikke rammer. Rammer til gode oplevelser, rammer der skaber følelser og rammer der får dig til at reflektere. Samtidig fokuserer jeg på, hvordan vi kan udvikle Copenhagen Admiral Hotel som oplevelsessted for vores gæster, men også på hvordan Copenhagen Admiral Hotel kan blive en endnu bedre arbejdsplads nu og i fremtiden. Jeg er altid nysgerrig på, at høre refleksioner og feedback fra gæster, såvel som medarbejdere, og opfordrer alle til at gribe fat i mig, hvis de har noget på hjertet.

Det er lysten og passionen der driver værket hos os, og det er gennemsyret i alt hvad vi gør på Admiralen.”

Ejet af Midstar Hotels AB

Pakhuset på Toldbodgade blev i 2019 opkøbt af svenske Midstar Hotels AB, der med en portefølje af 26 hoteller i norden, har et mål om at skabe velbalancerede og bedre hoteller ved ledelse, aktivt ejerskab og udvikling. Midstar Hotels AB blev grundlagt i April 2015 af Midstar AB, i samarbejde med Alecta, Kåpan, PRI Pensionsgaranti og Riksbankens Jubileumsfond. Midstar Hotels AB ejer 13 hoteller i Sverige, 9 i Norge og 4 i Danmark. Dermed sammenlagt 4.113 værelser.

DNA’et driver værdierne.
Værdierne driver passionen.

Når vi siger DNA, taler vi om grundstenen i arbejdet, passionen og værdierne. Det er nemlig fra DNA’et, at alt hvad vi gør – lige fra kommunikation og service, til indretning og oplevelser – udspringer. Som hotel er vores vigtigste job, at sikre, at vores gæster får den bedste oplevelse, og at det vi siger stemmer overens med det vi gør. Det sikrer vi ved, at vores værdier gennemsyrer arbejdet i alle afdelinger, og at det ikke blot er nedskrevne ord på et papir, men at det er en naturlig del af det daglige arbejde. Vores medarbejdere er passionerede omkring deres arbejde, og passionen er med til at gøre servicen for vores gæster ekstra speciel.

 

‘Mindful hospitality’

‘Mindful hospitality’, der oversat betyder ‘opmærksom gæstfrihed’, betyder for os, at hver enkelt gæst der kommer ind ad vores dør føler, at der er fokus på dem, deres behov og deres unikke oplevelse. Hotelbranchen kaldes for en ‘hospitality’-branche, men det giver ikke nødvendigvis sig selv. Når vi tilfører ‘mindful’, altså ‘opmærksom’, foran, er det vores måde at cementere vores værdi og vision om, at være opmærksomme på netop den gæst vi står overfor, se gæsten i øjnene og være til stede.

Læs mere
Vis mindre

 

‘Urban sanctuary’

Et ‘urban sanctuary’ er et ‘urbant fristed’. Med vores beliggenhed i hjertet af København, er vi omgivet af liv, oplevelser og aktiviteter, men for os er det vigtigt, at når gæsten tager et ophold på Copenhagen Admiral Hotel, er det et helle og frirum til at gøre og være hvad de vil. Det gamle pakhus med højt til loftet, har en særlig atmosfære der giver luft og plads til tankerne, og vi arbejder altid aktivt på, at give vores gæster et sted at puste ud, nyde tiden og forkæle dem selv.

Læs mere
Vis mindre

 

‘Make the ordinary a little more extraordinary’

At gå fra ‘ordinary’ – det ordinære, til ‘extraordinary’ – det ekstraordinære, er et fokus vi har på alle dele af vores daglige arbejde. Alt fra maden og det lille smil i forbifarten, til mødet og interaktionen med det lokale liv der omgiver os. Gæsteoplevelsen og den personlige kontakt er altid i førersædet – uanset om det er online eller offline. Vores vision om det ekstraordinære er med i alt hvad vi gør.

Læs mere
Vis mindre

Er det dig vi leder efter?

Kan du se dig selv være en del af vores dygtige og engagerede Admiral Team, og kan du se dig selv i vores værdier? Du kan altid holde øje med vores ledige stillinger her.