Læs mere om vores SÆRLIGE TILBUD herLæs mere om vores SÆRLIGE TILBUD her

Sådan passer vi på hinanden – læs mere om vores covid-19 tiltag her.

Luk

FAQ

Herunder finder du svar på de mest stillede spørgsmål fra vores gæster.

Booking

 

Hvornår er check-in og check-out?

Der er check-in fra kl. 14.00 på ankomstdagen. I nogle tilfælde vil det være muligt med check-in tidligere. Henvend dig i receptionen, så oplyser vi gerne, hvis dit værelse er klar før kl. 14.00. Check-out er senest kl. 12.00.

Er det muligt at checke ind om aftenen/natten?

Ja. Vores reception er åben døgnet rundt, og vores natportier vil stå klar til at checke dig ind.

Hvordan ændrer/afbestiller/kontrollerer jeg min booking?

Har du booket dit ophold direkte på vores hjemmeside, er du velkommen til at ringe eller skrive til os på +45 3374 1424 eller på booking@admiralhotel.dk.

Er dit ophold booket via andre bookingsider, skal du kontakte dem direkte. Husk, at det altid er billigst at booke dit ophold direkte hos os.

Har I familieværelser?

Vi tilbyder familieværelser (Loft Deluxe) med plads til 2 voksne og 2 børn. Derudover tilbyder vi sammenhængende værelser med mere plads. I vores dobbeltværelser er det desuden muligt at have børn op til 3 år med i samme seng.

Hvordan booker jeg et værelse med et gavekort?

Ring til os på +45 3374 1424 eller skriv til booking@admiralhotel.dk, og oplys dit gavekortnummer.

Må vi medbringe vores hund, og hvad koster det?

Ja, I visse værelser må I gerne medbringe jeres hund. Vi henstiller dog til, at I i så fald kontakter os inden I booker et værelse. Det koster kr. 100 yderligere, i rengøringsgebyr.

Foregår gruppebookinger anderledes end almindelige bookinger?

Ja, det gør de – hvis du skal bruge mere end 5 værelser, skal du kontakte vores bookingafdeling via e-mail, på booking@admiralhotel.dk.

Faciliteter

Er det muligt at afholde et møde/konference eller et privat selskab?

Med vores 366 værelser, 11 mødelokaler, et konferenceområde med plads til 300 deltagere samt over 500 parkeringspladser i Kvæsthusmolen, er Copenhagen Admiral Hotel det ideelle sted for møder, konferencer, bestyrelsesmøder, receptioner og private arrangementer. Kontakt os på tlf.: +45 3374 1414 eller event@admiralhotel.dk og hør mere.

Du kan også læse mere om vores lokaler og forskellige løsninger her.

Må man ryge på hotellet?

Nej, det er ikke tilladt at ryge indendørs, hverken på værelserne eller fællesområder. Det er heller ikke tilladt at ryge ud gennem vinduerne. Dette gælder også e-cigaretter. Al rygning skal foregå udenfor, hvor du finder opstilte askebægere.

Kan jeg parkere ved hotellet?

Vi har et mindre antal private parkeringspladser foran hotellet til rådighed for hotellets gæster. Bilens nummerplade skal registreres i maskinen ved betaling.
Det er ikke muligt at reservere en parkeringsplads.

Parkeringspriser ved hotellet:
kr. 25 pr. time.
kr. 225 for 24 timer.

Er der andre parkeringsmuligheder i området?

Hotellet har en aftale med Q-parks parkeringshus i Adelgade 5, hvor gæster kan købe parkering for kr. 250. Voucher kan købes i receptionen.

Under Kvæsthusmolen (Sankt Annæ Pl. 31, 1250 København – 100 meter fra hotellet) findes yderligere en parkeringskælder med 500 parkeringspladser.
Billet købes i automaterne i parkeringskælderen. Parkeringsanlægget er åben for indkørsel mellem 06.00 – 22.00. Udkørsel kan ske 24 timer i døgnet.

Er der gratis Wi-Fi på hotellet?

Der er trådløst internet på hele hotellet, som er gratis for alle vores gæster. Tænd dit Wi-Fi og forbind til det trådløse netværk “Admiral-Guest”. Følg instrukserne på skærmen eller kontakt receptionen.

Kan jeg leje bil hos Copenhagen Admiral Hotel?

Ja. Vi kan sørge for billeje i forbindelse med dit ophold, fra forskellige biludlejningsselskaber. Kontakt vores vagtmester på information@admiralhotel.dk eller ring til +45 3374 1414

Tilbyder I cykeludlejning?

Ja – du kan leje vores cykler i receptionen, til kr. 125 pr. dag, inkl. cykelhjelm.

Hvordan finder jeg vej til de største turistattraktioner i København?

Hotellet ligger tæt på nogle af byens topattraktioner som Amalienborg Slot, Den Lille Havfrue, Marmorkirken og Operaen. Du kan få et kort over byen i receptionen eller læse mere om attraktioner i nærområdet her.

Er der mulighed for opbevaring af bagage?

Hvis du på ankomstdagen ankommer før kl. 14.00, har vi mulighed for at opbevare bagage i hotellets bagageområde, og ligeledes hvis du ved udcheckning har brug for opbevaring i et par timer. Spørg i receptionen.
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde langtidsopbevaring.

Kan jeg få mine børn passet på hotellet?

Vi tilbyder børnepasning på forespørgsel inden ankomst. Vi har en fast aftale med Pædagogisk Vikarbureau om børnepasning. Kontakt vores Vagtmester på information@admiralhotel.dk eller +45 3374 1414.
Vi har mulighed for at tilkalde både faguddannede pædagoger, pædagogmedhjælpere og faguddannede skolelærere. Du kan få hjælp til alt fra lektielæsning til udflugter, eller hygge og brætspil.

Er der mulighed for udlejning af babyudstyr?

Vi har et samarbejde med Baby Golightly, som udlejer baby- og børneudstyr til børnefamilier på besøg i København. Her kan du få alt hvad en børnefamilie har brug for på en ferie. Kontakt vores Vagtmester på information@admiralhotel.dk eller +45 3374 1414.
Lej f.eks. en barnevogn, klapvogn, autostol eller babyseng, og få den leveret på hotellet, i lufthavnen, eller hvor end det passer jer. Du kan også tilkøbe bleer og babymad.

Transport

Hvordan kommer jeg fra Kastrup Lufthavn til hotellet?

Der er flere muligheder for at tage offentlig transport mellem lufthavnen og hotellet.
Metrostationen er f.eks. placeret direkte i forlængelse af Terminal 3. Metroen kører med 2-6 minutters interval i dag- og aftentimerne, og med 15-20 minutters interval om natten. Her kan du køre til Kongens Nytorv, som ligger 750 meter fra hotellet. Du kan læse mere om offentlige transportmuligheder og finde din rute på
www.rejseplanen.dk.

Det er naturligvis også muligt, at tage en taxa direkte til hotellet. Prisen afhænger bl.a. af tidspunkt og trafik, men koster omkring kr. 300.
Derudover kan du leje bil og køre direkte til hotellet – der er ca. 8 km.

Hvilke andre transportmuligheder ligger der i nærheden af hotellet?

Kongens Nytorv metrostation ligger 750 meter fra hotellet. Metroen kører i flere retninger med 2-4 minutters interval i dag- og aftentimerne, og med 15-20 minutters interval om natten.

Nørreport st. og Hovedbanegården ligger ca. 2 km fra hotellet, og herfra kører både metro og S-tog. Busser kører tæt på hotellet og stopper i hele byen.
Du kan læse mere om offentlige transportmuligheder samt finde din rute på
www.rejseplanen.dk

Ønsker du privat transfer, limousine eller lignende, kan du kontakte vores Vagtmester på information@admiralhotel.dk eller ringe til +45 3374 1414.

Mad og drikke

Er der bar og restaurant på hotellet?

SALT bar & restaurant er placeret direkte på hotellet og byder hver dag på frokost og middag samt drinks i baren. Maden er moderne dansk og er skabt ud fra et stærkt traditionelt fundament, hvor moderne teknikker er med til at forfine smagsformerne.

Se menuen og bestil bord på SALTs hjemmeside eller på tlf.: +45 3374 1444.

Hvornår serveres der morgenmad?

Vi står klar med din morgenmad i restauranten alle hverdage fra kl. 06.30 til 10.30. I weekenderne kan du snooze en halv time længere, hvor morgenmaden serveres kl. 07.00 til 11.00.

Pris pr. person: voksen kr. 195, børn under 16 år kr. 95, børn under 3 år spiser gratis.

Kan jeg få serveret roomservice?

Ja. Det er muligt at bestille forskellige retter fra room service-menuen mellem kl. 12.00 og 22.45.

Sandwich, kaffe og læskedrikke kan bestilles døgnet rundt, og der er mulighed for, at få serveret en bakke med et udvalg fra morgenbuffeten direkte til værelset i morgentimerne. Du kan se vores room service-menu, der skifter hver måned, på værelset.

Andet

Hvordan får jeg en firmaaftale?

Som firmakunde hos Copenhagen Admiral Hotel bliver du et kendt ansigt i huset, og opnår en masse fordele. Kontakt Lisbet Heininge på +45 3374 1414 eller lah@admiralhotel.dk, eller læs mere om firmakundeaftaler her.

Sådan passer vi på hinanden

Vores vigtigste opgave er at passe på vores gæster, hvilket betyder, at vi har en række procedurer og rutiner klar, skulle der f.eks. opstå en pandemi. Disse kan hurtigt og dynamisk tilpasses den aktuelle situation.

Dertil passer vi på vores medarbejdere, og har løbende dialog om helbred samt situationshåndtering. Det er vigtigt for os, at både gæster og medarbejdere føler sig trygge, og derfor har vi kontinuerlig kommunikation om disse emner.

Fandt du ikke det svar du ledte efter?

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe på +45 3374 1414 eller skrive til reception@admiralhotel.dk.