Herunder finder du svar på de mest stillede spørgsmål fra vores gæster.
Booking
Der er check-in fra kl. 14.00 på ankomstdagen. I nogle tilfælde vil det være muligt med check-in tidligere. Henvend dig i receptionen, så oplyser vi gerne, hvis dit værelse er klar før kl. 14.00. Check-out er senest kl. 12.00.
Ja. Vores reception er åben døgnet rundt, og vores natportier vil stå klar til at checke dig ind.
Har du booket dit ophold direkte på vores hjemmeside, er du velkommen til at ringe eller skrive til os på +45 3374 1424 eller på booking@admiralhotel.dk.
Er dit ophold booket via andre bookingsider, skal du kontakte dem direkte. Husk, at det altid er billigst at booke dit ophold direkte hos os.
Vi tilbyder familieværelser (Loft Deluxe) med plads til 2 voksne og 2 børn. Derudover tilbyder vi sammenhængende værelser med mere plads. I vores dobbeltværelser er det desuden muligt at have børn op til 3 år med i samme seng.
Ring til os på +45 3374 1424 eller skriv til booking@admiralhotel.dk, og oplys dit gavekortnummer.
Ja, I visse værelser må I gerne medbringe jeres hund. Vi henstiller dog til, at I i så fald kontakter os inden I booker et værelse. Det koster kr. 250 pr. nat i rengøringsgebyr.
Ja, det gør de – hvis du skal bruge mere end 5 værelser, skal du kontakte vores bookingafdeling via e-mail, på booking@admiralhotel.dk.
Faciliteter
Nej, det er ikke tilladt at ryge indendørs, hverken på værelserne eller fællesområder. Det er heller ikke tilladt at ryge ud gennem vinduerne. Dette gælder også e-cigaretter. Al rygning skal foregå udenfor, hvor du finder opstilte askebægere.
Vi har et mindre antal private parkeringspladser foran hotellet til rådighed for hotellets gæster. Bilens nummerplade skal registreres i maskinen ved betaling.
Det er ikke muligt at reservere en parkeringsplads.
Parkeringspriser ved hotellet:
Pris for 24-timers parkering: 375 DKK.
De første 2 timer koster 50 DKK pr. time, hvorefter prisen vil være 40 DKK pr. time for resten af parkeringsperioden op til den maksimale dagspris.
OBS: Vi gør opmærksom på, at Toldbodgade er gjort ensrettet i sydgående retning. Ankommer du til hotellet i bil, skal du derfor køre ad Amaliegade og dreje til venstre ad Toldbodgade. Ved afrejse skal du til højre ad Sankt Annæ Plads og dernæst ad Bredgade.
Hotellet har en aftale med Jeudan Parkering under Kvæsthusmolen (Skt. Annæ Plads nr. 32), hvor gæster kan købe parkering for kr. 375 pr. døgn. Registrering af nummerplade sker ved check-in i receptionen før indkørsel.
Jeudan Parkering er en underjordisk og fuldautomatisk parkeringskælder i 3 etager med 500 parkeringspladser, inkl. +100 parkeringspladser med lade standere til elbiler. Bemærk venligst, at dette ikke er inkluderet i parkeringen – benyt enten brik eller Clever app. Afstand fra parkeringskælderen til hotellet er mindre end 100 meter. Parkering på timebasis købes i automaterne i parkeringskælderen. Parkeringsanlægget er åben for indkørsel mellem 06.00 – 22.00. Udkørsel kan ske 24 timer i døgnet.
Der er trådløst internet på hele hotellet, som er gratis for alle vores gæster. Tænd dit Wi-Fi og forbind til det trådløse netværk “Admiral-Guest”. Følg instrukserne på skærmen eller kontakt receptionen.
Ja. Vi kan sørge for billeje i forbindelse med dit ophold, fra forskellige biludlejningsselskaber. Kontakt vores vagtmester på information@admiralhotel.dk eller ring til +45 3374 1414
Ja – du kan leje vores cykler i receptionen – se priser her
Hotellet ligger tæt på nogle af byens topattraktioner som Amalienborg Slot, Den Lille Havfrue, Marmorkirken og Operaen. Du kan få et kort over byen i receptionen eller læse mere om attraktioner i nærområdet her.
Hvis du på ankomstdagen ankommer før kl. 14.00, har vi mulighed for at opbevare bagage i hotellets bagageområde, og ligeledes hvis du ved udcheckning har brug for opbevaring i et par timer. Spørg i receptionen.
Vi har desværre ikke mulighed for at tilbyde langtidsopbevaring.
Vi tilbyder børnepasning på forespørgsel inden ankomst. Vi har en fast aftale med Pædagogisk Vikarbureau om børnepasning. Kontakt vores Vagtmester på information@admiralhotel.dk eller +45 3374 1414.
Vi har mulighed for at tilkalde både faguddannede pædagoger, pædagogmedhjælpere og faguddannede skolelærere. Du kan få hjælp til alt fra lektielæsning til udflugter, eller hygge og brætspil.
Ja, Admiral Hotel har indgået et samarbejde med Easygoing, hvor du blandt andet kan leje babyudstyr og udstyr til børn. Udstyr kan bookes direkte via Easygoing’s hjemmeside: https://www.easygoing.dk/en/copenhagen
Ja, vi tilbyder massage på hotellet. Du kan bestille massage i vores sauna-område. Booking af massage skal gøres inden ankomst og ved forespørgsler og booking kontakt information@admiralhotel.dk
Transport
Der er flere muligheder for at tage offentlig transport mellem lufthavnen og hotellet.
Metrostationen er f.eks. placeret direkte i forlængelse af Terminal 3. Metroen kører med 2-6 minutters interval i dag- og aftentimerne, og med 15-20 minutters interval om natten. Her kan du køre til Kongens Nytorv, som ligger 750 meter fra hotellet. Du kan læse mere om offentlige transportmuligheder og finde din rute på
www.rejseplanen.dk.
Det er naturligvis også muligt, at tage en taxa direkte til hotellet. Prisen afhænger bl.a. af tidspunkt og trafik, men koster omkring kr. 300.
Derudover kan du leje bil og køre direkte til hotellet – der er ca. 8 km.
Kongens Nytorv metrostation ligger 750 meter fra hotellet. Metroen kører i flere retninger med 2-4 minutters interval i dag- og aftentimerne, og med 15-20 minutters interval om natten.
Nørreport st. og Hovedbanegården ligger ca. 2 km fra hotellet, og herfra kører både metro og S-tog. Busser kører tæt på hotellet og stopper i hele byen.
Du kan læse mere om offentlige transportmuligheder samt finde din rute på
www.rejseplanen.dk
Ønsker du privat transfer, limousine eller lignende, kan du kontakte vores Vagtmester på information@admiralhotel.dk eller ringe til +45 3374 1414.
Mad og drikke
aye aye er placeret i en smuk tilbygning inspireret af bådhusarkitektur, lige ud til havnefronten. Vores restaurant byder hver dag på frokost og middag samt drinks. I aye aye kan du opleve maritim stemning, hvor vi hylder mad over åben ild, og du kan nyde friske skaldyr og smagfulde retter.
Bestil bord på Restaurant aye aye eller på tlf.: +45 3374 1444.
Vi står klar med din morgenmad i restauranten alle hverdage fra kl. 06.30 til 10.30. I weekenderne kan du snooze en halv time længere, hvor morgenmaden serveres kl. 07.00 til 11.00.
Pris pr. person: voksen kr. 260, børn under 12 år kr. 130, børn under 3 år spiser gratis.
Ja. Det er muligt at bestille forskellige retter fra room service-menuen mellem kl. 12.00 og 22.45.
Sandwich, kaffe og læskedrikke kan bestilles døgnet rundt, og der er mulighed for, at få serveret en bakke med et udvalg fra morgenbuffeten direkte til værelset i morgentimerne. Du kan se vores room service-menu på værelset.
Andet
Som firmakunde hos Copenhagen Admiral Hotel bliver du et kendt ansigt i huset, og opnår en masse fordele. Kontakt Robin Jensen på +45 3374 1414 eller rj@admiralhotel.dk, eller læs mere om firmakundeaftaler her.
Ja, det har vi. Finder du en overnatning til en lavere pris, tilbyder vi prismatch. Dette gælder uanset, om du allerede har foretaget en booking på Admiral Hotel og efterfølgende finder en lavere pris hos en ekstern bookingkanal, eller om du sammenligner priser på tværs af forskellige kanaler inden din reservation. Reservationsspecifikationerne skal naturligvis være ens.
Du kan læse mere om vores betingelser, og hvordan du anmoder om prismatch her.
Vores vigtigste opgave er at passe på vores gæster, hvilket betyder, at vi har en række procedurer og rutiner klar, skulle der f.eks. opstå en pandemi. Disse kan hurtigt og dynamisk tilpasses den aktuelle situation.
Dertil passer vi på vores medarbejdere, og har løbende dialog om helbred samt situationshåndtering. Det er vigtigt for os, at både gæster og medarbejdere føler sig trygge, og derfor har vi kontinuerlig kommunikation om disse emner.
Fandt du ikke det svar du ledte efter?
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe på +45 3374 1414 eller skrive til reception@admiralhotel.dk.