Book værelse
Møder
Book nu

Møder og mødelokaler

– nærvær, fleksibilitet og service

Rammerne for dit møde betyder noget, og der er bare noget helt specielt ved at være ved vandet. Du tænker bedre og ser tingene i et andet perspektiv.

Vores helt særlige atmosfære giver rum for eftertanke og kreativitet. Alle lokalerne i stueetagen har flot lysindfald og udsigt til det pulserende havneliv samt direkte adgang til Admiral Kaj foran hotellet. På 6. sal er lokalerne lyse, lækkert indrettet og med et imponerende vue til Amalienborg og Marmorkirken.

Hos os er der højt til loftet, vi har 11 mødelokaler, så uanset om I er 2 eller 300, så sørger vi for, at netop dit møde bliver en succes.

Lej mødelokale

Lej et mødelokale hos Copenhagen Admiral Hotel næste gang du skal samle kollegaer og samarbejdspartnere.

Vi har fokus på:

  • hurtig tilbagemelding på din forespørgsel
  • at planlægge og tænke forud, så du føler dig tryg
  • professionelt og erfarent team med sans for detaljen
  • forplejning i særklasse

Event Teamet hos Copenhagen Admiral Hotel

Kontakt vores Event Team

Forespørg på møde

Mødepakker på Admiral Hotel

Dagmøde:

  • Formiddagspause med lidt sundt, sødt og sprødt fra SALT’s køkken
  • SALT’s frokostmenu serveret ved bord samt ost og dessert på buffet, inkl. 1 vand.
  • Eftermiddagspause med søde fristelser, småt hjemmebag og grøn energi.

Isvand, frisk frugt, kaffe samt te fra Perchs Tehandel serveres under hele mødet.

1/1 dag kr. 795 pr. person

1/2 dag kr. 595 pr. person

Priserne er pr. person ved minimum 12 personer og er gældende i 2017

 

Aftenmøde:

  • Eftermiddagspause med søde fristelser, småt hjemmebag og grøn energi.
  • Middag fra SALT køkken: 3-4 serveringer efter køkkenchefens valg og sæsonens råvarer.

Isvand, frisk frugt, kaffe samt te fra Perchs Tehandel serveres under hele mødet.

kr. 765 pr. person

Prisen er pr. person ved minimum 12 personer og er gældende i 2017

 

 

Admiral-møde:

  • “Go’morgen” start med årstidernes most eller juice, økologisk brød og smørbagt croissant samt hjemmelavet marmelade
  • Formiddagspause med lidt sundt, sødt og sprødt fra SALT’s køkken
  • SALT’s frokostmenu inkl. ost og dessert serveret ved bord, inkl. 1 vand.
  • Eftermiddagspause med søde fristelser, småt hjemmebag og grøn energi.

Isvand, frisk frugt, kaffe samt te fra Perchs Tehandel serveres under hele mødet.

1/1 dag kr. 860 pr. person

1/2 dag kr. 655 pr. person

Prisen er pr. person ved minimum 12 personer og er gældende i 2017

Virtuel walk around

– se vores mødefaciliteter

Mødelokaler – Havn I, II, III

Mødelokalerne I, II og III ligger direkte på havnepromenaden med udsigt til Operaen. Hvert mødelokale nyder godt af det naturlige lys og kan udnyttes hver for sig eller slås sammen til ét stort lokale.

Læs mere

 

 

Mødelokaler på 6. sal

På 6. sal ligger mødelokalerne E, F og vores to mødesuiter. Lokalerne har plads til mellem 6 – 14. personer og har en smuk udsigt til Amalienborg, Marmorkirken og Københavns tage og tårne.

Læs mere

 

Mødelokaler med udsigt til havnen

Mødelokale A, B og C kan rumme op til 300 deltagere, når de kombineres og opstilles i teaterstil. Hvert lokale har mulighed for dobbeltprojektion, som betyder at den samme præsentation kan køre på to skærme samtidig, så oplægsholderen har mulighed for at blive set af alle deltagere.

Se lokaler her

Eksklusiv Lounge

Hvor der før var natklub, ligger nu en elegant og stilfuld lounge i bedste New-Yorker-stil med rå murstenshvælvinger, voluminøse lædermøbler og elektronisk styret lyd og lys. Dermed fastholder Copenhagen Admiral Hotel’s verdensberømte designer, Terence Conran, den fine sans for samspillet mellem det imponerende gamle pakhus og den nye spændende og moderne hotel.

Rammerne er oplagte for internationale ledermøder, bestyrelsesmøder, pressemøder, produktreceptioner og receptioner.

Loungen har plads til 20-60 mødedeltagere og 48 kuverter til middagsservering samt op til 100 personer ved receptioner.

Læs mere

 

New Yorker mødelounge på Copenhagen Admiral Hotel

skibe

 

Nyd atmosfæren til søs

Hvorfor ikke gøre dit næste møde til noget særligt med et elegant arrangement til havs på en af de charmerende skonnerter. De gamle skibe kan danne en inspirerende og anderledes ramme om mødet.

Læs mere

Flying Dinner 2017

Flying Dinner går i princippet ud på, at gæsterne ikke sidder ved faste borde, men har mulighed for at cirkulere og mingle frit med de andre gæster. Servering sker dels fra fade, som vore tjenere byder rundt, dels ved mindre buffeter og barer fordelt rundt i lokalet. I lokalet vil der også være mindre siddegrupper, samt høje samtale/cafeborde.

Flying Dinner strækker sig over to timer og er inklusiv drikkevarer (øl, vin og vand)

Mere om Flying Dinner

 

Flying Dinner på Admiral Hotel

Møder og mødepakker på Admiral Hotel i København

 

Den perfekte mødeafslutning

Afrund mødet med en god middag på SALT restaurant eller tag på cruise eller en sejltur igennem Københavns kanaler med en af vores tre skonnerter.

Mulighed for tilkøb af:

  • Bubbles and bye bye snacks
  • Beer in a bucket
  • Middag i SALT restaurant
  • Vand-bar med blandede sodavand (hele dagen)

Konference faciliteter med plads op til 300 deltagere.

Det siger mødedeltagerne om Admiral Hotel…

Lej et mødelokale hos Copenhagen Admiral Hotel

“Vi er enormt glade for at have valgt Admiral Hotel til vores event! Ikke nok med at omgivelserne var helt i top, så var jeres service også upåklagelig.

Hele vejen rundt blev vi mødt med et smil fra jeres medarbejdere, og de var altid klar på at hjælpe os med at løse vores udfordringer. Havde vi et ønske om at få ændret noget, sagde de altid ja og sørgede for det.

Det har alt i alt været en fantastisk oplevelse at arbejde sammen med jer alle sammen!”
Mikkel Lund Nilsen, Mercedes-Benz Passenger Cars & Smart

 

 

Fantastisk arrangement i flotte lokaler

“Tusinde tak for et endnu super godt arrangement & middag på Admiral Hotel.

Alt forløb upåklageligt, og alle var meget glade for middagen og lokalet

De havde en sjov episode ved middagen, da en af vores gæster fra USA hedder Jessica. Tjeneren kom over og forespurgte på noget vedr. middagen på dansk. Han troede åbenbart jeg var med til middagen. Så der var stor morskab rundt om bordene.

½ dags mødet lørdag, gik også godt, så ingen problemer eller lignende overhovedet.

Tak igen for et, som altid, perfekt opsat arrangement.

Jessie, Zealand Pharma

 

Professionel mødearrangør i København

“Jeg er fuldt ud tilfreds med både forløbet inden og efter. Ved planlægning forinden var jeg helt tryg ved jeres forslag til vores middag, og jeg er især tilfreds over jeres fleksibilitet ved de særlige ønsker vi havde.

Ved selve middagen var servicen i top, og maden levede op til alles forventninger. Stor ros fra gæster over både mad og vin.

Vi vil helt sikkert anbefale stedet og kommer forhåbentlig igen…”

Dorthe, DMI