Vores dedikerede team af erfarne eksperter har i løbet af fire årtier specialiseret sig i kunsten at finde den rette kombination af gastronomi, enestående service, praktiske løsninger og magi, der gør enhver begivenhed mindeværdig. Sammen med dig står vi altid klar til at skabe den perfekte kulisse og den helt rette atmosfære, så dit event kan udfolde sig i sin fulde glans. Hvis du blot sørger for deltagerne og en dagsorden, kan du trygt overlade det praktiske til os.
Events i historiske rammer
midt i København
Reception i smukke omgivelser
Skal du holde reception? Måske i forbindelse med et jubilæum, en fejring eller noget helt tredje? Du kan trygt lægge planlægningen i vores hænder. Vi har nemlig afholdt flere receptioner, end vi kan tælle, og vi står altid klar til at skabe den perfekte ramme ud fra dine ønsker. Vi har plads til 100 personer i festlige rammer til din reception.
Vi kan tilbyde disse pakker til din reception:
PAKKE 1 – Charcuterie fade og Ost med tilbehør: kr. 475 pr. person, inkl. 2 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
PAKKE 2 – Charcuterie fade og Ost med tilbehør: kr. 550 pr. person, inkl. 3 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
PAKKE 3 – 4 slags kanapéer: kr. 525 pr. person, inkl. et glas velkomst champagne samt 2 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
PAKKE 4 – 4 slags kanapéer: kr. 600 pr. person, inkl. et glas velkomst champagne samt 3 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
Events i hjertet af København
Med en fantastisk placering og lyse, flotte lokaler kan vores faciliteter tilpasses præcis efter dine behov. Specielle events kræver særlige omgivelser, og med vores placering i hjertet af København er det let for dine gæster at komme til og fra stedet.
Vi tilbyder en række unikke venues til enhver type begivenhed. Hold f.eks. et eksklusivt middagsselskab i vores intime Chambre eller nyd en uformel, men stemningsfuld oplevelse i vores restaurant, aye aye. Begge med en helt fantastisk udsigt til Københavns havnefront.
Vi er klar til at hjælpe dig med at planlægge din begivenhed, så vores lokaler, forplejning og service opfylder netop dine ønsker.
Kontakt vores Eventteam
Udfyld boksene herunder, så vil vores Eventteam kontakte dig. Du er også velkommen til at kontakte teamet på event@admiralhotel.dk eller ringe til +45 3374 1430.