Står du overfor en spændende lancering af et nyt produkt eller måske et betydningsfuldt jubilæum? Vores dedikerede team af erfarne eksperter har i løbet af fire årtier specialiseret sig i kunsten at finde den rette kombination af gastronomi, enestående service, praktiske løsninger og magi, der gør enhver begivenhed mindeværdig. Sammen med dig står vi altid klar til at skabe den perfekte kulisse og den helt rette atmosfære, så dit event kan udfolde sig i sin fulde glans. Hvis du blot sørger for deltagerne og en dagsorden, kan du trygt overlade det praktiske til os.
Events i historiske rammer
midt i København
Reception i smukke omgivelser
Skal du holde reception? Måske i forbindelse med et jubilæum, en fejring eller noget helt tredje? Du kan trygt lægge planlægningen i vores hænder. Vi har nemlig afholdt flere receptioner, end vi kan tælle, og vi står altid klar til at skabe den perfekte ramme ud fra dine ønsker. Vi har plads til 100 personer i festlige rammer til din reception.
Vi kan tilbyde disse pakker til din reception:
SALT RELAX – Charcuterie fade og Ost med tilbehør: kr. 475 pr. person, inkl. 2 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
SALT RELAX – Charcuterie fade og Ost med tilbehør: kr. 550 pr. person, inkl. 3 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
SALT PREMIUM – 5 slags kanapéer: kr. 525 pr. person, inkl. et glas velkomst champagne samt 2 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
SALT PREMIUM – 5 slags kanapéer: kr. 600 pr. person, inkl. et glas velkomst champagne samt 3 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
SALT EXTRAORDINARY – 7 slags kanapéer: kr. 650 pr. person, inkl. et glas velkomst champagne samt 2 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
SALT EXTRAORDINARY – 7 slags kanapéer: kr. 725 pr. person, inkl. et glas velkomst champagne samt 3 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
Udstilling med udsigt over vandet
Skal du lancere et nyt produkt, en service eller præsentere en udstilling? Med en fantastisk udsigt over vandet og lyse lokaler kan vores faciliteter tilpasses præcis efter dine behov. Vi har tidligere afholdt en bred vifte af begivenheder lige fra lanceringer af biler til produkter fra både start-ups samt for nogle af verdens førende virksomheder.
Specielle udstillinger og lanceringer kræver særlige omgivelser, og med vores placering i hjertet af København er det let for dine gæster at komme til og fra stedet. Vi er klar til at hjælpe dig med at planlægge din begivenhed, så vores lokaler, forplejning og service opfylder netop dine ønsker.
Kontakt vores Eventteam
Udfyld boksene herunder, så vil vores Eventteam kontakte dig. Du er også velkommen til at kontakte teamet på event@admiralhotel.dk eller ringe til +45 3374 1430.