Book værelse
Ofte Stillede Spørgsmål
Book nu

Her på siden finder du svar på de mest stillede spørgsmål fra vores gæster. Find de informationer under nedenstående kategorier.

Booking

Hvornår er der check ind og check ud?

Du kan tidligst checke ind fra kl. 14:00. I nogle tilfælde vil det være muligt at checke ind tidligere. Henvend dig i receptionen, så oplyser vi gerne, hvis dit værelse er rengjort før kl. 14:00.

Du kan senest checke ud kl. 12:00. Har du en sen afgang fra København, kan du få fragtet din bagage til lufthavnen direkte fra Admiral Hotel. Derved giver det dig fleksibilitet til at få mere ud af din sidste rejsedag i København. Læs mere om den service her: www.airluggage.dk/book

Jeg ankommer sent om aftenen/natten. Er det muligt at checke ind sent?

Vores reception er åben døgnet rundt, og vores natportier vil stå klar til at checke jer, ind hvis i ankommer senere.

Hvordan ændrer/afbestiller/kontrollerer jeg min booking?

Har du reserveret direkte på vores hjemmeside, er du velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål angående din booking. Du kan skrive eller ringe på +45 33 74 14 14 eller på booking@admiralhotel.dk

Er dit ophold booket igennem en af de mange hotelbookingmaskiner, skal du kontakte dem direkte.

Har i familieværelser?

Vi tilbyder familieværelser med plads til 4 personer.

Hvordan booker jeg et værelse med et gavekort?

Ring til os på +45 33 74 14 14 og oplys dit gavekortnummer.

Må vi medbringe vores hund – og hvad koster det?

Ja, I må gerne medbringe hund. Vi henstiller dog til at gæster med hund kontakter os, inden de booker værelse. Det koster kr. 100 for opholdet.

Foregår gruppebookinger anderledes end almindelige bookinger?

Ja, hvis du skal bruge værelser til 20 og derover, skal du kontakte vores gruppebooking på booking@admiralhotel.dk

 

Faciliteter

Må man ryge på hotellet?

Nej, al rygning skal foregå udenfor. Alle værelser og lokaler på Admiral Hotel er røgfrie områder. Det er heller ikke tilladt at ryge ud gennem vinduerne. Dette gælder desuden også e-cigaretter.

Hvad hvis jeg ønsker at afholde et møde/konference eller et privat arrangement?

Med vores 366 værelser, 11 mødelokaler, et konferenceområde med plads til 300 deltagere og over 500 parkeringspladser i Kvæsthusmolen, er Admiral Hotel det ideelle sted for møder, konferencer, bestyrelsesmøder, receptioner og private arrangementer. Kontakt os og få et tilbud eller aftal en rundvisning: +45 33 74 14 14 eller event@admiralhotel.dk

Du kan også læse mere om vores lokaler og event team her

Kan jeg parkere ved hotellet?

Vi har 50 private parkeringspladser foran hotellet til disposition for hotellets gæster. Det er dog ikke muligt at reservere en parkeringsplads.

Parkeringspriser ved hotellet:

Dagspriser (kl. 08:00-18:00): Kr. 20 pr. time

Aftentimer (kl. 18:00-08:00): Kr. 10 pr. time

24-timers billet: Kr. 160

Husk at placere en gyldig p-billet i forruden på bilen.

Er der andre parkeringsmuligheder i området?

Under Kvæsthusmolen (under 100 meter fra hotellet) findes en parkeringskælder med 500 parkeringspladser.

Parkeringspriser under Kvæsthusmolen:

Pr. time: Billet købes i automaterne i parkeringskælderen.

Få en nedsat pris ved 24-timers parkering ved henvendelse i receptionen for: kr. 225

 

 

Er der mulighed for gratis Wi-Fi på hotellet?

Der er installeret trådløst internet på hele hotellet, som er gratis for alle vores hotelgæster.

Tænd dit Wi-Fi og forbind til det trådløse netværk “Admiralhotel” Åben din browser og tast: www.google.com. Følg instrukserne på skærmen.

Kan jeg leje bil på Admiral Hotel?

Ja! Vi kan sørge for billeje fra forskellige biludlejningsselskaber. Kontakt vores vagtmester på information@admiralhotel.dk eller ring på +45 33741414

Tilbyder i cykeludlejning?

Du kan leje cykler direkte i receptionen. Vi tilbyder almindelige cykler og familiecykler med plads til én voksen og to børn.

Almindelig cykel: Kr. 130 pr. dag

Familiecykel: Kr. 399 pr. dag

Har hotellet wellness-muligheder?

Hotellet har et privat wellness-område med sauna, walk-in-shower og dampbad. Området kan lejes i 50 minutter pr. person og bookes i receptionen.

Massage kan bestilles i receptionen på tlf  +45 33 74 14 14, på reception@admiralhotel.dk eller information@admiralhotel.dk

Hvordan finder jeg vej til de største turistattraktioner i København?

Vi har udviklet en GPS widget til vores hjemmeside. Her får du mobil rutevejledning til Københavns attraktioner; seværdigheder, museer, underholdning og shopping.

Er der mulighed for opbevaring af bagage?

Hvis du på ankomstdagen ankommer før kl. 14:00, har vi mulighed for at opbevare bagage i hotellets bagageområde.

Hvis du har behov for at få fragtet din bagage direkte til lufthavnen på din afrejsedag, tilbyder vi også dette. Læs mere om den service her: www.airluggage.dk/book

Kan jeg få mine børn passet på hotellet?

Vi tilbyder børnepasning på forespørgsel inden ankomst. Vi har fast aftale med Pædagogisk Vikarbureau om børnepasning. Kontakt vagtmester på information@admiralhotel.dk eller +45 33741414

Her kan vi tilkalde både faguddannede pædagoger, pædagogmedhjælpere og faguddannede skolelærere. Du kan få hjælp til alt fra lektielæsning til udflugter eller hygge og brætspil.

Er der mulighed for udlejning af babyudstyr?

Vi har et samarbejde med Baby Golightly, som udlejer baby- og børneudstyr til børnefamilier på besøg i København. Her kan du få alt, hvad en moderne børnefamilie har brug for på en ferie. Kontakt vagtmester på information@admiralhotel.dk eller +45 33741414

Lej f.eks. en barnevogn, klapvogn, autostol eller babyseng og få den leveret på hotellet, i lufthavnen, eller hvor end det passer jer. Du kan også tilkøbe bleer og babymad. Konceptet gør det muligt for dig med småbørn at rejse lidt lettere samtidig med, at du støtter en bæredygtig løsning.

 

Transport

Hvordan kommer jeg fra Kastrup Lufthavn til hotellet?

Der er flere muligheder for at tage offentlig transport mellem lufthavnen og hotellet.

Metrostationen er for eksempel placeret direkte i forlængelse af Terminal 3. Metroen kører med 4-6 minutters interval i dag- og aftentimerne og med 15-20 minutters interval om natten. Her kan du køre til Kongens Nytorv, som ligger 750 meter fra hotellet.

Du kan naturligvis også vælge at tage en taxa direkte til Admiral Hotel. Prisen afhænger bl.a. af tidspunktet på dagen, men distancen koster ca. kr. 300.

Hvis du er i bil, kan du finde rutevejledning fra lufthavnen til hotellet her:  https://admiralhotel.dk/beliggenhed/

Hvilke andre transportmuligheder ligger der i nærheden af hotellet?

Kongens Nytorv metrostation ligger 750 meter fra hotellet. Metroen kører med 4-6 minutters interval i dag- og aftentimerne og med 15-20 minutters interval om natten.

Nørreport st. og Hovedbanegården findes ca. 2 km fra hotellet, herfra kører både metro og S-tog.

Du kan læse mere om offentlig transportmulighederne og finde din rute på

www.rejseplanen.dk

 

Ønsker du private transfer, limousine eller sightseeing kan du kontakte vores vagtmester på information@admiralhotel.dk

 

Mad og Drikke

Er der bar og restaurant på hotellet?

SALT bar & restaurant er placeret direkte på hotellet og byder hver dag på morgenbuffet, frokost og middag samt drinks i baren. Maden er moderne dansk og er skabt ud fra et stærkt traditionelt fundament, hvor moderne teknikker er med til at forfine smagsformerne.

SALT restaurants åbningstider:

Frokost alle dage: 12:00 – 16:00
Middag alle dage: 17:00 – 22:00

Morgenbuffet mandag – fredag: 06:30 – 10:00
Morgenbuffet lørdag – søndag: 06:30 – 10:30

Se menuen og bestil bord på SALTs hjemmeside eller på telefon 3374 1444

 

SALT bar
SALT’s bar er placeret i en meget livlig del af hotellet tæt ved receptionen.

Slå dig ned i de indbydende elegante siddegrupper og nyd komforten, et godt glas øl eller en farverrig drink i den hyggelige atmosfære. Er du småsulten, byder vi på enkle lækre måltider i barens spiseafdeling, der har åbent både frokost og aften.

Baren har åben:
Mandag – torsdag 10.00 – 01.00
Fredag 10.00 – 02.00
Lørdag 10.30 – 02.00
Søndag 10.30 – 00.00

Hvornår serveres der morgenbuffet?

Tidsrummet for vores morgenbuffet er:

Mandag – fredag: kl. 06:30 – kl. 10:00

Lørdag – søndag: kl. 06:30 – kl. 10:30

Morgenbuffeten består af brød, smør, mælk, forskellige slags yoghurt, havregryn, müsli, knækbrød, toast, rugbrød, forskellige slags ost, leverpostej, æg, forskellige slags marmelade, honning, forskellige slags pålæg, frisk frugt og grønt, appelsin- og æblejuice, kakao, kaffe og te.

Kan jeg få serveret mad direkte til mit værelse?

Vi har en 24-timers snackservice, hvor der er mulighed for at bestille forskellige varme retter fra roomservicekortet mellem kl. 12.00 og 22.45.

Sandwich, kaffe og læskedrikke kan bestilles døgnet rundt, og der er mulighed for at få serveret en bakke med et udvalg fra morgenbuffeten direkte til værelset i morgentimerne.

 

Andet

Hvordan får jeg en firmaaftale?

Som firmakunde på Admiral Hotel bliver du et kendt ansigt i huset og opnår en masse fordele. Kontakt Lisbet Heininge på +45 33 74 14 14 eller lah@admiralhotel.dk

 

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at ringe eller skrive på +45 33 74 14 14 eller booking@admiralhotel.dk. Vi besvarer også spørgsmål på vores Facebook side.