Book værelse
Barnedåb
Book nu

En barnedåb i unikke lokaler i København

Dåben er en ganske særlig dag, der er set frem til med både glæde og spænding fra forældre og familie. I kan tilbringe nogle vigtige timer i en bygning fra 1787, der emmer af levede københavnerliv, atmosfære og sjæl. Vi sørger for at jeres smagsløg bliver pirret med en overdådig brunch. Gør dagen til noget helt specielt og hold brunch på Admiral Hotel. Vi har festlokaler med karakter i forskellige størrelser, en mageløs udsigt og et køkken i en klasse for sig. Er I et større selskab, kan flere af vores lokaler kombineres, så størrelsen bliver fordoblet – eller tredoblet. Gør barnedåben til noget helt specielt og hold den som en brunch på Admiral Hotel.

Tilføj lidt ekstra krydderi ved at tage en sejltur langs Københavns kanaler, mens I nyder en velkomstdrink inden I sætter jer til bords i vores maritime rammer. Vi hjælper gerne med planlægning og reservation af båden.

Med andre ord har I mulighed for at skabe en fantastisk dag, og en dag, der vil blive husket længe efter, den har fundet sted.

Barnedåb i historiske rammer?

Mød os og book plads

Pris pr. person: kr. 495

Vores barnedåbs brunch:

  • Skyr m. sprødt rugbrød og puddersukker
  • Havregrød m. æble og havtorn
  • Røget laks m. creme fraiche og purløg
  • Økologisk æg m. stegt bacon, piment d´espelette og avocado
  • Stegte, krydrede pølser
  • Sprøde grøntsager m. rørt rygeost fra Gundestrup Mejeri
  • Belgisk vaffel m. sirup og friske blåbær
  • Charcuteri fra Københavns Nordhavn
  • Udvalgte danske oste
  • Skåret frisk frugt
  • SALT’s müslibar m. kerner og tørret frugt
  • Hjemmebagte boller, knækbrød og smørcroissanter
  • Hjemmelavet syltetøj og honning
  • Hjemmebagt brød
  • Mousserende vin
  • Friskpresset juice
  • Isvand
  • Kaffe/ te
 

Det med småt

Barnedåbsbrunch tilbydes lørdage, søn- og helligdage ved min. 25 personer (voksen kuvert) og med en maks. varighed på 4 timer. Der kan bookes fra kl. 11.30.

Sammen finder vi frem til det bedst egnede lokale og bordopdækning. Vi dækker op med hvide duge, servietter og lys. Såfremt større blomsterdekorationer ønskes kan dette naturligvis arrangeres.

Har I selv eller jeres gæster eventuelle allergier/diæter, så giv os endelig besked, så vores dygtige kokke kan sørge for alternativer.

Der henvises til vores almindelige betalings- og afbestillingsbetingelser, som til enhver tid er gældende, medmindre andet er skriftligt aftalt.