Læs mere om vores SÆRLIGE TILBUD OG EVENTS herLæs mere om vores SÆRLIGE TILBUD OG EVENTS her

Dit event er vores event

Budskabet er hovedpersonen – jeres nye produkt, dugfriske lancering, vigtige jubilæum – men rammer og stemning er med til at skabe det samlede indtryk, og her står vi klar til at bidrage med nøjagtigt det, der skal til, for at jeres historie kan folde sig ud.  Vi har fire årtiers erfaring med at finde den perfekte kombination af gastronomi, service, praktiske løsninger og magi, og vi står entusiastisk til rådighed, når det kommer til planlægningen af alle former for vigtige begivenheder. Det, der er vigtigt for jer, er vigtigt for os.

Reception

Skal du holde reception? – måske i forbindelse med jubilæum, en fejring eller noget helt tredje? Du kan trygt lægge planlægningen i vores hænder. Vi har nemlig afholdt flere receptioner end vi kan tælle, og vi nyder, at være din partner undervejs i processen – og selvfølgelig på dagen. Alt lige fra mad, drikke og de særlige ønsker. Om I er 30 eller 300, danner vi rammen for din reception.

Vi tilbyder:

  • SALT RELAX – Charcuterie fade og Ost med tilbehør: kr. 475 pr. person, inkl. 2 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
  • SALT RELAX – Charcuterie fade og Ost med tilbehør: kr. 550 pr. person, inkl. 3 timers fri bar med øl, vand og husets vine.

 

  • SALT PREMIUM – 5 slags kanapéer: kr. 525 pr. person, inkl. et glas velkomst champagne samt 2 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
  • SALT PREMIUM – 5 slags kanapéer: kr. 600 pr. person, inkl. et glas velkomst champagne samt 3 timers fri bar med øl, vand og husets vine.

 

  • SALT EXTRAORDINARY – 7 slags kanapéer: kr. 650 pr. person, inkl. et glas velkomst champagne samt 2 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
  • SALT EXTRAORDINARY – 7 slags kanapéer: kr. 725 pr. person, inkl. et glas velkomst champagne samt 3 timers fri bar med øl, vand og husets vine.

Lancering

Skal du lancere et nyt produkt eller service, og mangler du et centralt sted i København? Med udsigt til vandet og med lyse lokaler, kan rammerne forvandles og reflektere netop hvad du ønsker. Vi har arrangeret alt fra billanceringer til produkter fra start-ups og nogle af verdens største virksomheder.

Udstilling

I det fredede pakhus på kajen, skaber bygningen en stemning der ikke er til at finde andetsteds. Særlige udstillinger, kræver særlige lokaler. Med beliggenhed i hjertet af København, er det nemt for dine gæster at komme til og fra stedet, og vi står klar til at planlægge din udstilling, så lokaler, forplejning og servicen er lige som du ønsker det.

Kontakt vores Eventteam

Udfyld boksene herunder, så vil vores Eventteam kontakte dig. Du er også velkommen til at kontakte teamet på event@admiralhotel.dk

  • MM slash DD slash YYYY
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.