Læs mere om vores SÆRLIGE TILBUD herLæs mere om vores SÆRLIGE TILBUD her

Sådan passer vi på hinanden – læs mere om vores covid-19 tiltag her.

Luk

Hvad skal du fejre?

Vi har haft glæde af i over 40 år at være det foretrukne valg for brudepar, fødselarer, jubilarer, nybagte forældre, konfirmander, studenter, kandidater, nypensionerede, nyudnævnte og nyligt efterladte. Det er den brede erfaring, vi trækker på, når du kommer hos os med dit selskab.

Reception

Skal du holde reception? – måske i forbindelse med fødselsdag, jubilæum, årsdag eller noget helt fjerde, kan du trygt lægge planlægningen i vores hænder. Vi har nemlig afholdt flere receptioner end vi kan tælle, og vi nyder, at være din partner undervejs i processen – og selvfølgelig på dagen. Alt lige fra mad, drikke, og de særlige ønsker.

Vi tilbyder:

  • SALT PREMIUM – 5 slags kanapéer: kr. 465 pr. person, inkl. 2 timers fri bar med øl, vand og husets vine.
  • SALT EXTRAORDINARY – 7 slags kanapéer: kr. 615 pr. person, inkl. 3 timers fri bar med øl, vand og husets vine.

 

Barnedåb

Dåben er en ganske særlig dag, der er set frem til med både glæde og spænding fra forældre, familie og venner. Dagen skal derfor selvfølgelig ikke stoppe i kirken, men nydes efterfølgende med en brunch eller frokost, med udsigt til vandet. Vi tilbyder en brunch eller frokost med opdækkede borde samt lækker mad fra SALT restaurant. Med andre ord, har I mulighed for at skabe en fantastisk dag, hvor vores tjenere står klar til at hjælpe jer med en fejring uden andre forstyrrelser, end hvis den yngste hovedperson bliver højlydt.

Vi tilbyder:

  • Frokost, inkl. kaffe, te og 1 glas mousserende vin: kr. 495 pr. person.
  • Brunch, inkl. kaffe, te, juice og 1 glas mousserende vin: kr. 495 pr. person.

 

Gravøl

Vi hjælper og står til rådighed når begravelse og bisættelse skal være en smuk dag. Uanset hvordan I ønsker at sende jeres kære afsted, står vi klar til at hjælpe med lokalerne, mad og drikke samt andet I måtte have brug for på denne dag. Vi er altid klar med løsninger på de praktiske ting som kan virke uoverskuelige, og vi er med jer hele vejen i planlægningen.

Din helt egen anledning

Over 40 år med gæster har lært os, at nogle fejringer kan man simpelthen ikke forudse. Har du vundet i Lotto? Er skudår en god grund til at holde fest for vennerne? Har du endelig gennemført et maraton, er ungerne flyttet hjemmefra, eller skal børnebørnene fejres bare … fordi? Kom til os med din anledning, og lad os vise dig, på hvor mange måder du kan fejre hos os.

Kontakt vores Eventteam

Udfyld boksene herunder, så vil vores Eventteam kontakte dig. Du er også velkommen til at kontakte teamet på event@admiralhotel.dk eller ringe til +45 3374 1430

  • Date Format: MM slash DD slash YYYY
  • Dette felt er til validering og bør ikke ændres.